شنبه 8 اردیبهشت 1403

"گیل یاران پلاکت و خون"

در راستای ترویج فرهنگ اهدا پلاکت و خون به کمک همه گیلانیان نیاز دارد

 

" گیل یاران پلاکت و خون " با هدف فرهنگ سازی اهدا پلاکت و خون و

خرید و اهدا دستگاههای مورد نیاز انتقال خون فعالیت خود را آغاز کرد .  

 

 

 

سرویس سلامت موج برنا – دولت به عنوان متولی امور مختلف کشور به تنهایی نمی تواند در کلیه بخشها بطور مستقیم حضور یابد و همه مسایل را تحت نظارت داشته باشد .

تشکلهای مردم نهاد با توجه به شناخت محیطی بازوان سازمانهای هدف خواهند بود تا با اتکا به خیرین و جمع آوری کمک های مادی و معنوی در ترویج فرهنگها خاص فعالیت گروه های خود و سازمانهای مربوطه موفق ظاهر شوند.

گیل یاران پلاکت و خون ، فرهنگ سازی اهدا پلاکت و خون

روابط عمومی گیل یاران پلاکت و خون ؛ گیل یاران پلاکت و خون گروهی از اهداکنندگان پلاکت و خون در کنار خیرین و مروجین اقدام به تشکیل یک موسسه خیریه نموده اند تا همسو با خط مشی سازمان انتقال خون به ترویج فرهنگ اهدا پلاکت و خون بپردازند .

خرید دستگاهها وابسته به انتقال خون با کمک خیرین و اهدا به سازمان انتقال خون گیلان

سخنگوی گیل یاران پلاکت و خون به موضوع تامین دستگاهها و تجهیزات سازمان اشاره کرد و افزود : یکی از دغدغه های انتقال خون استان گیلان کمک به سهولت دسترسی به خون و فرآورده ای خونی به بیماران و خانواده های آنهاست ، از این رو جهت تسهیل در دسترسی دریافت و اهدا پلاکت ، این گروه در نظر دارد با فراخوانهای عمومی و یاری خیرین نسبت به خرید دستگاهای وابسته به اهدا پلاکت خریداری و به شرق و غرب گیلان اهدا نمایند .

حضور نمایندگانی از انجمهای دریافت کننده ، پلاکت ، خون و فرآوردهای خونی

جهت تسریع در درخواستها و نیازهای بیماران و درواقع مصرف کنندگان پلاکت ، خون و فرآوردهای خونی ، نمایندگانی از انجمنهای هموفیلی ، تالاسمی و گیلان سبز در جلسات این گروه حضور خواهند یافت .

جشن یلدا اولین همایش گیل یاران پلاکت با مشارکت انتقال خون گیلان

اولین همایش " گیل یاران پلاکت " با مشارکت و مشاوره انتقال خون استان گیلان با همت خیرینی چون وحیدی مدیریت رستوران پلاکباب ، مهندس تطهیری و موسسه خاطره سرای نشاط که از تنپوش " قطرونک " و ترانه موزیک جهت ترویج فرهنگ اهدا پلاکت و خون رونمایی کرد .

معرفی #سفیر_آسمانی

یکی از اهداف این گروه همراهی با بیماران خاص است ، بیمارانی که در طول درمان با مقاومتی مثال زدنی امید را به ما می آموزند ، از این رو بسیاری از این عزیزان الگویی برای امید به حیات هستند ، اولین پویش این گروه با #سفیر_آسمانی با یاد زنده " حاج حمید یحیایی برگزار شد و در ادامه این پویش هدفمند ادامه خواهد داشت .

Image result for ‫حاج حمید یحیایی‬‎

راه سخت و طولانی در پیش داریم اما ثابت خواهیم کرد ما می توانیم

برای شروع هرکاری مسلما راه سخت و طولانی در پیش است ، اما حلاوت و شیرینی یاری به گروههای هدف ، اضافه کردن یک اهداکننده جدید می تواند در رسیدن به این راه موجب دلگرمی شود و معتقدیم به پشتوانه کمک های مادی و معنوی این راه هموار شود .   

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna